Monday, March 30, 2020

NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3

Best NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 0Best NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 1Sale NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 2Perfect NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 3Best NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 4Flash Deal NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 5
  • OSD Language Arabic
  • OSD Language French
  • OSD Language Spanish
  • OSD Language German
  • OSD Language Hebrew
  • OSD Language Russian
  • OSD Language Portuguese
  • OSD Language Italian
  • OSD Language Japanese
  • OSD Language Polish
  • OSD Language Czech
  • OSD Language English
  • Digital Media Format JPEG
  • Digital Media Format WMA
  • Digital Media Format DVD-R/RW
  • Digital Media Format DVD-RAM
  • Digital Media Format Video CD
  • Digital Media Format CD
  • Digital Media Format Mp3
  • Digital Media Format Mp4
  • Special Features MP3 Players
  • Special Features Mobile Phone
  • Special Features FM Transmitter
  • Special Features Radio Tuner
  • Special Features Built-in GPS
  • Special Features CD Player
  • Special Features Touch Screen
  • Special Features Bluetooth
  • Max External Memory 32G
  • Resolution 800x480
  • Voltage 12V
  • Special Feature Built-In Speaker/Microphone
  • Special Feature Wifi Function
  • Special Feature Support Steering Wheel Control
  • For Vehicle Brands/Model Universal
  • Display Size 6.95\
  • Model Name Android Car dvd stereo
  • Item Weight 2kg
  • Interface 2 USB and 1 SD
  • Brand Name LEXXSON
  • RAM 1G
  • Din Double Din
  • Material Type Aluminum and plastics
  • Item Size 178x100mm
  • Operating System Android 6.0
  • Out Power 4X45W
  • ROM 16G
  • TF/Micro SD Slot 2
  • 2019 NEW Universal 2 Din Android 6.0 Car dvd stereo GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+R.D.Sradio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+ 6.95 inch TFT Capacitive Touch Screen Android 6.0 CarDVD Radio Stereo 6.95inchCapacitive Touch Screen 800 x 480GPS NavigationBluetoothUSB SDPlayer1G DDR3 + 16G NAND Memory Flash Unit Functions: ⊃2;2 DIN 6.95inch TFT Capacitive Touch Screen. ⊃2;Android 6.0system ⊃2;High Definition with 800 x 480pixel ⊃2;1.6G Quad Core CPU with 1G DDR3 ⊃2;DVD/VCD/CD/MP3 Player with FrontSD input, Rear USB Input ⊃2;Build in 16G Flash Memory for Music/Navigation Map Data/Video ⊃2;AM/FM/R.D.SRadio,Auto Memory Store/Preset Scan ⊃2;Mirror Link for Smart Phone ⊃2;Build-in Bluetooth 4.0 with A2DP/Hands Free/Phone book ⊃2;Build-in GPS receiver, compatible with Waze/Navfree/Google Map etc ⊃2;Back Camera Input ⊃2;Preset Multi EQ Settings ⊃2;Volume/Fader/Balance/Treble/Bass Control ⊃2;Multimedia Player Compatibility with all format ⊃2;4 x 45W Power Output ⊃2;4.1ChannelRCA/Suboutput ⊃2;2 Channel Video Output ⊃2;Rear AV input ⊃2;build in WIFI ⊃2; support Steering Wheel Control Accessories: 1 x Car Android Playe 1 x GPS Antenna 1 x Power Harness 1 x User Manual 1 x Frame 2 x Metal Bracket Cheap NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 0Top NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 1Clearance NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 2Sale NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 3Clearance NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 4Excellent NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 5Sale NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 6Sale NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 7Sale NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 8Sale NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 9Cheap NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 10Cheap NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 11Discount NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 12Cheap NEW Universal Car dvd stereo 2Din Android GPS+wifi+bluetooth+FM+AM+RDS radio+Octa Core+1G+16G+Mirror Link+SWC+Touch screen+ddr3 13

    No comments:

    Post a Comment